CROM_banner_2023-utankuldes

UTÁNKÜLDÉS

Küldeményei követik Önt!

 

Megváltozott a lakcíme vagy hosszabb időre elutazik? Ne felejtsen el küldeményeiről gondoskodni! Kérésére Ön után küldjük leveleit, csomagjait, utalványait, előfizetett hírlapjait.

  • Könnyen elérhető – A szolgáltatást az ország valamennyi postáján, valamint –  ÉnPostám kártya igénylését, vagy egyéb hitelesített regisztrációt követően – online is megrendelheti.
  • Gyors – Akár már a megrendelést követő második munkanaptól új címére irányítjuk küldeményeit.
  • Rugalmas – Küldeményeit – bizonyos kivételekkel – akár külföldre is átirányíthatja.
  • Kedvezményes – Megrendelése esetén az Önnel együtt költöző hozzátartozói küldeményeit külön díj felszámítása nélkül szintén utánküldjük.
  • Az utánküldést a  Postai szolgáltatások Általános Szerződési Feltételeiben meghatározott díj ellenében végezzük, melyet a megrendeléssel egy időben kell megfizetni. A díjakról és egyéb feltételekről az ÁSZF oldalon, illetve bármely postán tájékozódhat.

A szolgáltatás online igénybevételéhez hitelesített ÉnPostám fiók szükséges.
ÉnPostám kártyával kényelmesen, online vehet igénybe számos postai szolgáltatást és kedvezményt.

Tovább a szolgáltatáshoz

 

Kapcsolódó tájékoztatók

Gyakran ismételt kérdések

Elköltöztem, és szeretném, hogy leveleimet új címemre utánam küldjék. Mit kell tennem?

Kérjük, töltse ki az utánküldés  megrendelőlapot (a postán is kérhető), írja be régi és új címét, jelölje meg, milyen időtartamra kéri a szolgáltatást, illetve van-e Önnel együtt költöző hozzátartozója. A megrendelőlapot bármelyik postahivatalban leadhatja, az adatok rögzítése és a díj megfizetése után nincs más teendője. Ha rendelkezik ÉnPostám hűségkártyával, vagy egyéb hiteles regisztrációval, az utánküldést  honlapunkon online is megrendelheti.

Vállalkozásom új telephelyre költözik, és a céges levelezést szeretném az új címre irányítani. Mit kell tennem?

Kérjük, töltse ki az utánküldés  megrendelőlapot (a postán is kérhető), írja be a régi és új címet, jelölje meg, milyen időtartamra kéri a szolgáltatást. A megrendelőlapot bármelyik postahivatalban leadhatja, ahol igazolnia szükséges, hogy a cég nevében jogosult megrendelést tenni (vagy Ön a cég képviselője, vagy rendelkezik meghatalmazással). Az adatok rögzítése és a díj megfizetése után nincs más teendője, az Ön által megjelölt időponttól kezdve az új címre kézbesítjük küldeményeit. Ha rendelkezik ÉnPostám hiteles cégregisztrációval, és van adószáma a szervezetnek, az utánküldést honlapunkon online is megrendelheti.

Másik városba költözöm, és nyugdíjamat ezentúl készpénzben szeretném megkapni. Mi a teendőm?

Nyugdíjutalvány esetén a lakcím végleges megváltozását a nyugdíjasnak a nyugdíjfolyósító szerv részére kell bejelentenie.