ePostakönyv
INGYENES, ONLINE, LEVÉLFELADÁSOKAT SEGÍTŐ ALKALMAZÁS
Az ePostakönyv a Magyar Posta ingyenes, webes alapú rendszere, melynek segítségével berögzítheti a leveleihez kapcsolódó feladási adatokat, így nem szükséges azokat papíralapon kitöltenie. Az ePostakönyvvel kitöltheti a levélfeladáshoz szükséges nyomtatványokat, például ha tértivevényes levelet ad fel, a kézbesítés igazolását az alkalmazásban visszakérheti.
A rendszerbe berögzített levelek adataiból úgy nevezett elektronikus feladójegyzék áll elő, mely tartalmazza azokat az adatokat, amik szükségesek a levelek feladásához.
Miért célszerű Önnek is ePostakönyvet használni?
- Kikalkulálja a feladási díjat a megadott küldeményparaméterek alapján.
- Javaslatokat tesz a címekre (város, utca, házszám), így pontosabban kitölthetők az adatok, könnyen ellenőrizheti, hogy a cím, amire levelet küld, megfelelő-e.
- A tértivevényes levelek kézbesítési információi - azaz a hiteles elektronikus kézbesítési igazolás - az alkalmazáson keresztül is visszakérhető.
Hogyan tudja használni az ePostakönyvet?
Az ePostakönyv használatához első lépésben Önnek létre kell hoznia felhasználói profilját weboldalunkon.
Lehetősége van akár magánszemélyként, akár kisvállalati ügyfélként használni az alkalmazást, ennek megfelelően tud regisztrálni az ÉnPostám kártya felületen, a Felhasználói kézikönyvben leírt lépések követésével.
Regisztrált felhasználóink a www.posta.hu honlapunkon keresztül bárhonnan, bármikor, ingyenesen érik el a levélküldemények feladását és nyomtatványok kitöltését segítő alkalmazást.
A regisztráció megkezdéséhez kattintson ide!
Ismerje meg az alkalmazásunkat! A küldeményrögzítés lépéseit bemutató, képernyőképekkel illusztrált interaktív segédlet megtekintéséhez kérjük, kattintson a képre! A segédlet teljes leirata innen tölthető le.